ការប្រកួតឈុតសំលៀកបំពាក់ប្រពៃណី កម្ពុជា-ចិន បានសម្ពោធជាផ្លូវការនៅកម្ពុជា ជំរុញការផ្លាស់ប្តូរវប្បធម៌ និងពង្រឹងទំនាក់ទំនងមិត្តភាពរវាងប្រទេសទាំងពីរ
ជាមួយនឹងការមកដល់នៃឆ្នាំនៃការផ្លាស់ប្តូរប្រជាជន និងប្រជាជនកម្ពុជា-ចិននៅឆ្នាំ ២០២៤ សកម្មភាពផ្លាស់ប្តូរវប្បធម៌កម្ពុជា-ចិនជាច្រើនត្រូវបានប្រារព្ធឡើងនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ នៅថ្ងៃទី ១៦ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០២៤ សន្និសីទមនុស្សធម៌កម្ពុជា-ចិនត្រូវបានរៀបចំឡើងដោយទូរទស្សន៍ជាតិកម្ពុជា និង ក្រុមហ៊ុន យូណានឌីជីថលធីវី ដែលរៀបចំដោយ ក្រុមហ៊ុន យូណានឌីជីថលធីវី ដែលសហការរៀបចំដោយ មជ្ឈមណ្ឌលភាសាចិន DHY និងឧបត្ថម្ភដោយក្រុមហ៊ុន ZTO Express (Cambodia) Co., Ltd. កម្មវិធី “ការប្រកួតឈុតសម្លៀកបំពាក់ ប្រពៃណីខ្មែរ-ចិន វគ្គដំបូង” ដែលជាសកម្មភាពជាបន្តបន្ទាប់នៃឆ្នាំនៃការផ្លាស់ប្តូរត្រូវបានសម្ពោធជាផ្លូវការនៅថ្ងៃនេះ។
ការប្រកួតឈុតសម្លៀកបំពាក់ប្រពៃណីខ្មែរ-ចិន មានគោលបំណងអនុវត្តឱ្យបានហ្មត់ចត់នូវស្មារតីនៃឆ្នាំផ្លាស់ប្តូរប្រជាជនទៅប្រជាជនចិន-កម្ពុជា ដែលកំណត់រួមគ្នាដោយប្រធានាធិបតីចិន ស៊ី ជីនពីង និងសម្តេចធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា រឹតចំណងមិត្តភាព “ដែកថែប” រវាងប្រទេសទាំងពីរឱ្យកាន់តែស៊ីជម្រៅថែមទៀត និង រួមគ្នាកសាងសករាជថ្មីនៃសហគមន៍ កម្ពុជា- ចិន ជាមួយអនាគតរួមគ្នា។
កម្មវិធីនេះប្រើប្រាស់សំលៀកបំពាក់ហើយធ្វើឡើងក្នុងទម្រង់នៃការប្រកួតប្រជែង និងអន្តរកម្ម ដើម្បីបង្ហាញយ៉ាងពេញលេញនូវបេតិកភណ្ឌវប្បធម៌ដ៏សម្បូរបែប និងលក្ខណៈជាតិនៃប្រទេសទាំងពីរ និងធ្វើឱ្យកាន់តែស៊ីជម្រៅថែមទៀតនូវការយល់ដឹង និងមិត្តភាពរវាងប្រជាជនទាំងពីរ។
ក្នុងអំឡុងពេលរៀបចំសកម្មភាពនេះ ដោយមានការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងពីមជ្ឈមណ្ឌលភាសាចិន DHY សាកលវិទ្យាល័យភូមិន្ទភ្នំពេញ តាមរយៈការរៀបចំការបង្រៀនសកម្មភាព បានសូមណែនាំសកម្មភាពនេះដល់សិស្សានុសិស្សដែលស្រលាញ់ភាសាចិន និងចង់ស្វែងយល់ពីវប្បធម៌ចិន នៅក្នុងការបង្រៀនសកម្មភាព បុគ្គលិកបានធ្វើបទបង្ហាញនូវសម្លៀកបំពាក់ជនជាតិចិនដល់សិស្សានុសិស្ស ដោយលើកទឹកចិត្តសិស្សានុសិស្សសាកល្បងសំលៀកបំពាក់ជនជាតិភាគតិចមកពីខេត្តយូណានរបស់ប្រទេសចិន។ ក្នុងអំឡុងពេលសកម្មភាព សិស្សបានឆ្លើយតបដោយសាទរ និងបង្ហាញពីឆន្ទៈក្នុងការចូលរួមយ៉ាងសកម្ម ហើយប្រើប្រាស់ភាពច្នៃប្រឌិត និងភាពរីករាយរបស់ពួកគេ ដើម្បីបន្ថែមទេសភាពដ៏ស្រស់ស្អាតដល់មិត្តភាព កម្ពុជា-ចិន។
ក្នុងការប្រកួតនេះ ប្រាក់រង្វាន់ត្រូវបានកំណត់ជាសរុប ៣២០០ ដុល្លារ,អ្នកចូលរួមអាចចុះឈ្មោះដោយចូលរួមជាមួយក្រុមតេឡេក្រាម ហើយត្រូវបញ្ជូនព័ត៌មានចូលផងដែរ។ សូមផ្ញើវីដេអូ និងវីដេអូlinkរបស់អ្នកទៅកាន់អ៊ីមែល: inklinn001@gmail.com។ បន្ទាប់ពីរយៈពេលមួយខែនៃការតាំងពិព័រណ៍, អ្នករៀបចំនឹងប្រមូលស្ថិតិដោយផ្អែកលើចំនួននៃការមើលស្នាដៃនៅលើ Tik Tok, ព្រមជាមួយគ្នានេះដែរ ចៅក្រមនឹងជ្រើសរើសវីដេអូដែលឈ្នះចុងក្រោយ ដោយផ្អែកលើខ្លឹមសារ និងគុណភាពវីដេអូ។
ព្រឹត្តិការណ៍នេះមិនត្រឹមតែជាការផ្លាស់ប្ដូរវប្បធម៌ប៉ុណ្ណោះទេ ថែមទាំងជាស្ពានសម្រាប់ការផ្លាស់ប្តូរអារម្មណ៍រវាងប្រជាជនទាំងពីរផងដែរ។ តាមរយៈការប្រកួតប្រជែងនេះ យើងនឹងលើកកម្ពស់ការយល់ដឹងរបស់យុវជនកម្ពុជា និងចិនអំពីវប្បធម៌របស់គ្នាទៅវិញទៅមក និងផ្សាភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងមិត្តភាពរវាងចិន និងកម្ពុជា។ ជាមួយគ្នានេះ ក៏ជាវិធានការដ៏សំខាន់មួយ ដែលធ្វើឡើងដោយ ក្រុមហ៊ុន យូណានឌីជីថល ដើម្បីពង្រឹងយ៉ាងសកម្មនូវឥទ្ធិពលនៃប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយក្រៅប្រទេស អំពីប្រវត្តិនឹងការផ្សព្វផ្សាយប្រទេសចិនបានយ៉ាងល្អ។
មន្ត្រីទទួលបន្ទុកក្រុមហ៊ុន ខេមបូឌា ឌីជីថលកម្ពុជាបានលើកឡើងថា៖ យើងពិតជាមានកិត្តិយសណាស់ដែលរៀបចំកម្មវិធីប្រកួតប្រជែងនេះ។ នេះមិនត្រឹមតែជាកម្មវិធីធំមួយសម្រាប់ការផ្លាស់ប្តូរវប្បធម៌ប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែវាក៏ជាឱកាសមួយសម្រាប់យើងដើម្បីរួមចំណែកក្នុងការអភិវឌ្ឍទំនាក់ទំនងមិត្តភាពផងដែរ។ រវាងចិន និងកម្ពុជា តាមរយៈសកម្មភាពបែបនេះ យើងសង្ឃឹមថា វាអនុញ្ញាតឱ្យមិត្តកម្ពុជាកាន់តែច្រើនបានស្គាល់ និងយល់កាន់តែស៊ីជម្រៅអំពីចិនតាមរយៈបង្អួចនៃយូណាន។
លើសពីនេះ ការប្រកួតប្រជែងបានផលិតវីដេអូផ្សព្វផ្សាយជាបន្តបន្ទាប់ ដោយសហការជាមួយក្រុមហ៊ុន ZTO Express (Cambodia) Co., Ltd.,វាបង្ហាញពីស្មារតីដ៏ម៉ឺងម៉ាត់ ប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ វិជ្ជមាន និងឆន្ទៈរបស់និយោជិតកម្ពុជានៃសហគ្រាសដែលផ្តល់មូលនិធិដោយចិននៅកម្ពុជា ដែលធ្វើតាម ZTO ជាឧទាហរណ៍។ វីដេអូទាំងនេះនឹងត្រូវបានផ្សព្វផ្សាយយ៉ាងទូលំទូលាយនៅលើវេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមកម្ពុជា ដើម្បីពង្រីកឥទ្ធិពលនៃសកម្មភាពនេះ និងអនុញ្ញាតឱ្យសាធារណជនទូទៅចូលរួមក្នុងការផ្លាស់ប្តូរវប្បធម៌។
សកម្មភាពផ្លាស់ប្តូរវប្បធម៌រវាងចិន និងកម្ពុជានឹងបន្តអនុវត្ត ហើយសកម្មភាពផ្លាស់ប្តូរវប្បធម៌ចម្រុះពណ៌នឹងចាប់ផ្តើមនាពេលខាងមុខ ដែលគ្របដណ្តប់លើការតាំងពិព័រណ៍សិល្បៈ ការផ្លាស់ប្តូរការអប់រំ ការផ្សព្វផ្សាយទេសចរណ៍ និងវិស័យផ្សេងៗទៀត ដើម្បីបង្កើតវេទិកាទំនាក់ទំនងស៊ីជម្រៅកាន់តែច្រើនឡើងសម្រាប់ប្រជាជនចិន និងកម្ពុជា។ ក្រុមហ៊ុន ខេមបូឌា ឌីជីថលធីវី នឹងបន្តទាញយកអត្ថប្រយោជន៍របស់ខ្លួន រួមចំណែកលើកកម្ពស់ការផ្លាស់ប្តូរវប្បធម៌ និងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការរវាងចិន និងកម្ពុជា និងរួមគ្នាសរសេរជំពូកថ្មីនៃចំណងមិត្តភាពចិន-កម្ពុជា។